head

Nuffy

Saturday, February 20, 2010

Cerita Seram Dan Menakutkan


Aku naik bas semalam,
Sejuk sampai menyentap pundi kencing ku,
Bas pun singgah kat Perhentian Slim River
Aku turun menuju ke tandas,dan merehatkan pundi2 yang dah jem.
Pastu aku pun naik bas balik,
Naik bas jer aku rasa lain macam,
Mana Awek free hair yang duduk depan aku?
Yang leh nampak seluar "in" masa dia bongkok2 tadi?
Tiba2 bertudung labuh,
Sejuk mata aku memandang
RUPA-RUPANYA
aku silap naik bas,
babek betul,
dem,sheep(tak baik mencarut),

Turun balik bas tu dengan muka tak malu,
konon2 pegi toilet.
pastu pegi naik bas yang betul ,
Then aku jumpa awek free hair nampak seluar "in" tu balik,
Fuhh,,,Lega...
Duduk2 jer,aku gelak sendiri,
Malu shial,nasib baik pkul 3 pagi
ramai dah tido.



p/s:Pastikan anda tidur secukupnya sebelum pegi ke toilet.

p/s:Sesuatu menganggu pemikiran ku sewaktu aku rehat di Perhentian Slim River..Aku masih memikirkannya sambil mendengar lagu Melda Ahmad tajuk kimia ker fizik???