head

Nuffy

Tuesday, February 23, 2010

Air Naik Kepala

 

Ayat 1st:What the fish!!!!!!!!!!(gambar aku amik dari pakcik gugel)

Kawasan Johor sekarang ni berdepan dengan masalah bekalan air.Air takungan atau empangan semakin surut sebab kemarau.So,Semalam air kat tempat aku dah tak ada,dah kena catu.Terpaksalah aku tidur sambil menahan air kecik dan air besar,ingat bangun pagi ni boleh la nak membuang air,sekali bukak paip,air takde lagi.

Mana aku nak membuang air2 yang ada?Memangla iklan cakap jangan membazir air,tapi air kecik dengan air besar kena buang jugak.Tolong la,dah letih menahan air2 tersebut.Jangan sampai aku melepas pastu guna tisu jer.Kalau nak catu pun,bagi la time.Sehari catu 10 jam pun aku rasa dah ok.Ini sampai berpuluh2 jam.Baik aku duduk penang.Jarang catu air.

Aku bukanlah seorang student yang bermasalah dan aku seorang yang sangat pembersih.Kalau air takde?Aku tak boleh mandi.Kalau aku tak boleh mandi?Aku rasa rimas.Kalau aku rasa rimas?Mean badan aku tak bersih.Kalau badan tak bersih?Aku TERPAKSA ponteng kelas.

So,aku ponteng kelas bersebab.Walaupun aku ni seorang yang rajin,berdedikasi,berdisiplin dan baik,tapi aku jugak pembersih.So,terpaksalah aku ponteng kelas walaupun tanpa kerelaan diriku ini.Sob3...

Oklah,aku nak cau sebab megi aku sudah kembang.Bye2...