head

Nuffy

Wednesday, June 29, 2011

Kesian Si Gadis

Boleh dikatakan lelaki dan rokok tak dapat dipisahkan,diibaratkan seperti Telur dihujung tanduk(jangan tegur kalau salah).So,kalau lelaki tu tak isap rokok nampak macam abnormal or nerd tahap dewa atau mungkin boleh dikatakan lelaki tersebut berasal dari planet lain.

Aku tak larang sahabat-sahabat aku nak isap rokok sebab bukan guna duit aku pun,lagipun hak masing-masing.Semua dah besar panjang dah boleh pikir baik atau buruk cuma,korang perasan tak masa take 5 tu korang masuk ada 2,3 orang gadis terpaksa tutup hidung dan terbatuk-batuk?Kesian kat diorang der.

Aku paham bro,kepala dah nak pecah wat keje tadi,so kena rehatkan otak seketika tapi kesian lolz tengok gadis-gadis tersebut tutup idung n terbatuk-batuk.Kesian kat diorang.Tak kisah korang nak isap masa bila ker aper ker,tapi kan lagi elok lepas isap tu makan gula-gula hacks ker,tunggu kat luar kejap ker bagi kurang sikit bau.

Kita semua kawan-kawan,ada benda yang kita tak tau kita share sama-sama,aku bukan nak larang korang isap rokok,kat umah korang nak isap berkarton-karton pun isap la,cuma ada sesetengah orang tak boleh tahan bau rokok,so just kalau boleh,ambil langkah untuk kurangkan bau rokok tu jer.

To para gadis,rakan-rakan aku dalam proses nak berhenti rokok tapi bila kerja yang kita buat tadi sampai nak berkecai kepala otak,so diorang kena chill sekejap,korang jangan ambik hati sangat yer.Terpaksa terima keadaan untuk tempoh 2 minggu lagi.

p/s:Aku tak hisap rokok dan insyaAllah aku takkan hisap benda tu.Aku rasa kesian sangat tengok gadis-gadis yang terbatuk-batuk dan tutup hidup bila bau asap rokok.:'(

2 comments:

'AQILAH said...

paling tak boleh tahan bila kat kedai makan orang hisap rokok...

petersam said...

Phentermine...

nice post thanks for sharing.

http://www.PhentermineHome.com/