head

Nuffy

Monday, March 21, 2011

Sorry,Aku Cuma Ada Ini




gambar google


Belum sampai masanya atau mungkin takkan tiba masanya,
Untuk orang-orang sekeliling aku tau kewujudan blog ni,
 
Adik aku tanya semalam,
blog aku aper?sebab blog adik aku lagi sorang citer pasal family,
pasal hadis-hadis,pasal sirah nabi,
Abis blog aku?Sorry,ini tempat aku mengarang.
Ini tempat aku bercerita dan ini tempat aku jadi diri aku.
Aku cuma ada ini jer untuk aku jadi diri aku.

Start jer praktikal bulan 8 nanti aku rasa nak bukak blog baru,
Blog tu nanti aku bagi kat semua termasuk family.
Umum untuk semua.Blog ni cukup buat rakan-rakan blogger aku jer.

5 comments:

qellissa said...

wah, pandai kaber smpi family sendiri x tau blog apa..hihihi..thumbs up..

Umie Nadhirah said...

Pemili aku pun xtau url blog aku..
jom hi5



berjaya hanya dengan rm10
http://www.ganda10.com/?id=umie92

miss lolly a.k.a luvfareda said...

malu lah org yg kite kenal bace belog kite *nak tutup belog ghasenya* heheheee

Asma said...

Mane leh bgtau blog kat family...
Blog aku pun tmpat aku jerit yg bukan2 yg dorg takleh tau...

Lia3003 said...

wah, rahsia betul, syok jugak kan? entah2 adik awak tu salah sorang dari follower.. haha, mana tau kan.