head

Nuffy

Saturday, November 20, 2010

Kini Kau Sudah Tua, Pergilah Ke Rumah Orang-Orang Tua

Sebelum korang marahkan aku dengan cacian dan makian yang kurang elok di dengar, SILA BACA SAMPAI ABIS DAHULU. Bila dah bold tu,maksudnya aku sudah memberi penekanan disitu. Siapa yang tua dan siapa yang perlu pergi ke rumah orang tua?

Selamat Hari Lahir Terlambat atau dalam Bahasa Inggerisnya Happy Belated Birthday kepada Blog 1221steps.blogspot.com yang sudah berusia setahun jagung ataupun sekangkang kera(simpulan bahasa yang salah,jangan gunakan didalam exam!!!) . Sedar tak sedar setahun dah usia blog aku ni dengan jumlah post sebanyak 368 setakat ini bermula 14/11/2009.Yup,blog aku mula diwujudkan pada tarikh 14/11/2009.

Aku ingat lagi, aku bermula dengan sindiran kepada housemate aku sebab sebelum aku berblogging, aku rasa blogger ni orang yang suka hidup dengan angan-angan dan akhirnya, kini aku bergelar seorang blogger. Tak mengapalah walaupun sebagai blogger picisan tapi sekurang-kurangnya aku berjaya berada dalam dunia blog ini selama setahun.

See blog aku,betapa baiknya aku wish dengan special entry.Birthday aku sendiri pun tak ada yang wish.Sob3...taknak tulis dah..merajuk..:'(

9 comments:

Anisa said...

yeerr.
saya suke berangan & buat blog
heheheh

Unknown said...

happy belated birthday..:)

missgee said...

Mat Blogger..
Setahun ekk..
Pasti akan ada bertahun2 lagi :)

Anonymous said...

haha..mel2..happy belated besday pd blog mel ;) keep blogging. :)

NAJ HEBAT said...

happy birthday yayang~

muahaha.

aku pon tak wish bday kat blog aku.

setahun epal dah.

wachak said...

semoga terus berblogging mel.

~ pada 17 oktober lalu blog wa genab setahun juga. Tak sambut pa per pun. N3 pun tak der ... he33

BENA said...

hepi besday tuk blog blackmel . nak adiah x? hehehehe


teruskan berblogging okeh blackmel . =)


uik uik uik blackmel dah pandai merajuk tuuuu . hahaha =)

Iza said...

Salam
Happy Belated Birthday....
tak sangka dah setahun jagung....

enyheartsdiamond said...

tehehe! happy belated bday! :DDD