head

Nuffy

Friday, March 5, 2010

Contest Terjah Eryqazz


Aku pernah cakap kat bro eryqazz,aku akan masuk contest terjah eryqazz kalau aku ada masa lapang,so aku nak tunaikan janji aku tapi tarikh tutup contest ni dah lepas.Tarikh tutup contest ni pada 28 February 2010 tapi masa tu laptop aku rosak seminggu.So,takpe bro,walaupun penyertaan aku ni dibatalkan,aku tetap masuk contest ni.Tak dapat hadiah pun takpe,aku ikhlas.Hope korang pun dapat peluang diterjah oleh bro eryqazz.Kepada yang menang nanti tahniah.

Eryqazz?
@Husband kepada wifenya(hehe)
@Bapa kepada anaknya
@Pakai hp murah jer sebab dia bagi hp Samsung Corby yang dimenangi dia hadiahkan untuk wife dia(tapi dah hilang)
@Seorang guru.
@Sangat meminati RedMummy,MelRomeo,BeutifullNara,  CikEpal
@ Pernah belajar di luar negara(if im not wrong dan aku jeles)
 
Entry yang paling aku suka:
Sebab?Of course la aku suka sebab dia terjah blog aku.Apa yang dia tulis memang bernas dan aku pun boleh terima teguran beliau sebab dia memang seorang yang hebat.kalau tak,takkan dia boleh menang hadiah LG HDTV.Beliau juga pernah memenangi Samsung Corby. Tapi kesian dia,samsung corby dah hilang.
Aku juga suka entry dia yang bertajuk Why I like It Longer.Cara pengolahan ayat dan gambar2 yang dia letak memang menarik.

Entry yang paling aku tak suka:
Sebab?Sebab aku jeles..Aku sampai sekarang tak dapat buffered lagi..huuhu.. Lagi sekali dia buat entry pasal buffered,aku merajuk..uhuk3...

BTW-Bro,just nak tegur sikit bole tak?tapi kalau tak bole,sori k..For me,aku tak suka baca entry yang panjang2 sangat.Sebab aku ambik masa yang lama untuk baca semua pastu baru leh komen.Kadang2 tak semua orang ada masa lapang .Tapi gambar2 yang ko ambik memang aku suka.Sori yer..mungkin dalam ramai2 follower ko,aku jer yang macam tu.Takpe,teruskan menulis sebab entry ko tersangat interesting walaupun aku jeles tengok ko menang banyak hadiah..hehe..

p/s:Link paling banyak aku letak dalam 1 entry dan tak rugi korang klik sebab semua link tersebut memang menarik bagi aku,tambahan pula tajuk sini.