head

Nuffy

Tuesday, July 17, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan

Tinggal beberapa hari lagi jer untuk kedatangan bulan Ramadhan.Kepada rakan-rakan blogger aku yang beragama islam(itu pun kalau ada orang baca blog aku lagi), aku mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

InsyaAllah bulan Ramadhan ni aku akan kerap berblogging sebab aku dah hantar surat resign. So,aku akan menjadi penganggur kembali. Semuanya kena mula kembali. Bila masuk bulan ramadhan ni aku teringat sorang  sahabat blogger yang sanggup hantar kuih tart nenas untuk aku. Hasil air tangan dia sendiri tapi masa tu aku rajin berblogging. Sekarang ni dia dah lupa address blog aku.

Tak mengapa..seperti biasa, perjalanan yang jauh bermula dengan langkah 1,2 dan bukannya 2,1..Apa-apapun selamat beramal.

p/s:Kalau dulu pegi beli makanan kedai cina pakai helmet,tahun ni cubalah jangan pegi.Pastikan ramadhan kali ini lebih baik dari yang dulu.

p/s:Orang cakap masih awal untuk ketibaan bulan Ramadhan, tapi aku pun tak pasti aku sendiri dapat bertemu Ramadhan yang mulia ni. So,takpe la wish awal sikit.

1 comment:

ShazwanZahry said...

selamat menyambut Ramadhan juga ^_^