head

Nuffy

Friday, February 19, 2010

Selamat Tinggal

Aku dah nak balik asrama,
Seminggu aku berfoya-foya dan berhoneymoon,
Dah tiba aku membuka buku aku yang berhabuk,
Selamat tinggal..

Thanx kepada blogger2,
Ramai yang aku dah anggap macam sahabat.
Yang masih sudi masuk blog aku dan jugak komen kat blog aku,
Thanx banyak2..
Ada yang sanggup layan karenah dan soalan2 sengal aku,
daripada sebelum tido sampailah aku bangun daripada tido,
Siap ader yang merajuk2 dengan aku,
Jangan ambik hati yer.Aku gurau jer.
Rupa2nya ramai blogger2 yang baik2.
Jasa korang takkan aku lupa.

Apsal entry sedih2 ni?
Aku BUKAN nak tutup blog!!!
Aku nak balik kolej balik..
Malam ni aku bertolak
PENANG--->BATU PAHAT.



p/s:Kepada pelajar2 yang ader selisih faham dengan keluarga,sebelum pulang ke asrama,sila berbaik2 semula.Aku takut korang tak sempat nak mintak maaf,kita tak mintak sesuatu yang buruk berlaku tapi bayangkan sesuatu kejadian buruk berlaku kat kolej korang.Jangan menyesal di kemudian hari.

p/s:Pesanan p/s atas tu sentiasa jadi peringatan untuk  aku bila aku ader berselisih faham dengan family aku.

p/s:Thanx again.Esok aku kembali lagi..

Mode:Sedih