head

Nuffy

Monday, February 22, 2010

Musim Suram Blog Aku

Dunia blog aku sekarang makin suram.Makin ramai kawan2 blogger aku dah tak aktif maybe kerana kesibukkan or masalah peribadi.Kadang2 blog mempengaruhi hidup seharian kita.Aku listkan beberapa blog faberet aku kat sini.

88hbz.com
Dah menghilangkan diri..Call pun tak angkat.aku tak pasti dia idup ker tak.Klau tak,aku kehilangan seorang sifu.Dia jadi sumber rujukan aku masa mula2 aku berblogging.

JuangHidup
Sama jugak.Dah menghilangkan diri.Tapi baru2 ni muncul semula.Kejap tenggelam,kejap timbul.Aku harap dia timbul banyak2 lepas ni.Sifu aku jugak masa aku mula2 berblogging.

AyuDeathWish
Dah tak macam dulu.Dulu dia sangat2lah aktif.Pernah privatekan blog dia dan hampir2 menutup blog dia gara2 manusia copy paste.

EsokSemalam
Aku tak pernah jumpa dia dekat alam nyata tapi,aku suka penulisan dia.Dia memang jarang masuk blog aku tapi,aku tak kisah sebab maybe aku suka cara penulisan dia TAPI dia tak suka cara penulisan aku.Aku tak boleh nak paksa.Aku harap dia teruskan berblogging dan aku nak mintak tolong sangat2,tolong jangan cari penulis undangan.Aku tak nak orang lain yang menulis blog dia.

siv
Walaupun dia senget tapi dia baik.Korang percayalah.Dia pernah privatekan blog dia baru2 ni dan aku tak nak tanya sebab nanti dia akan cakap "tak semua yang berlaku perlu ada sebab" kalau korang nak dia jawab,try tanya.

Fhad
Ni pun lagi satu.Pernah private kan blog dia.Aku tak sure dia buat maintanance or dia dah boring dengan dunia blog.Admin BTF.Seorang yang baik hati(ikhlas aku puji).Aku pernah jumpa dia.

Arieza
Dia pun pernah privatekan blog dia.Tapi aku rasa semangat berblogging dia dah kembali,cuma dia busy dengan exam dia.So,ramai2 kita wish gudluck kat dia.


Kat atas ni adalah sedikit sebanyak blog2 faberet aku yang aku suka cara penulisan,pengolahan cerita
dan menjadi kawan baik aku di alam maya TAPI pernah privatekan atau lost contact.
Sedar atau tidak,kadang2 kita rasa blog kita macam hampeh dan kita rasa orang dah boring dan bosan dengar cerita2 peribadi tapi kita tak perasan,ramai yang menjadi peminat dan pengfollow blog kita.Kita tak boleh nilai diri kita sendiri.Perlu orang lain yang menilai diri kita.

p/s:Aku tak pernah inform kat blogger aku dah letak link dia kat blog aku,sebab macam aku cakap tadi,Aku mungkin suka gaya penulisan dan pengolahan blog diorang tapi diorang mungkin tak suka baca blog aku.So,masing2 ada minat yang tersendiri.


p/s:Aku jugak respect kat cik epal sebab dia sentiasa alert dengan orang yang letak link ke blog dia.
Mean,jangan la korang kutuk2 dia sebab dia seorang yang rajin berblogwalking walaupun aku rasa tak perlu sebab dia dh tersangatlah fames dan aku rasa dia tak ada buat benda yang salah kat orang lain.

p/s:Sekarang aku dah mula berminat dengan blog en Touya. Blog dia ada ciri2 yang aku cari.Kejor yop kejor.

p/s:Aku suka masuk blog orang2 yang senget,sewel,wayar shot,otak tak center dan tak berapa betul tapi tak bermaksud blog orang gila.Cerita2 diorang boleh buat aku hilang sabar tension. Aku mintak maaf kalau ader yang aku tak letak dalam list kat atas kadang2 aku tak perasan.Human error.