head

Nuffy

Sunday, February 14, 2010

Aku Orang Penang Dan Salam Takziah

Aku tipu,aku lahir kat perak,just membesar jer kat penang.
So aku memang anak jati perak.Ini entry first aku kat penang.
Jejak2 jer kaki,terus aku taip new entry.Macam biasa,
penang syurga makanan dan syurga membeli belah.
Plan hari ni belum ader lagi,tapi macam biasa member aku yang
hantar mesej sengal tu mesti ajak tengok wayang 2,3 hari ni.
 
Boring lak cuti2 ni.Aku tak suka duduk kat rumah,boring.
Aku ni memang kaki lepak.Suka melepak2 membazir masa.
Time cuti ni la aku nak relax sikit.Waktu belajar memang
tak sempat nak lepak2 ni.Kalau lepak pun kejap2 jer.
Tak puas.Kaki nak melepak pun takde kat johor tu.

So,sekali lagi aku ucapkan Selamat Tahun Baru Cina,
kepada sesiapa yang menyambut hari raya cina.Nak harap
angpau memang la takde dah..Nasib baik limau banyak.


Aku bersimpati dengan orang yang tak dapat cuti
pada tahun baru cina ni,Salam takziah untuk korang semua.

Tak semua orang bergembira semasa orang lain merayakan
hari yang gembira ini.Aku hadiahkan lagu raya ni untuk korang haha...

BILA TIBA HARI RAYA,SEMUA INSAN BERGEMBIRA
TETAPI BAGIKU,HANYA KESEDIHAN YANG
MENYELUBUNGI HIDUP INI....


Selamat Hari Raya....Aku nak enjoy...