head

Nuffy

Thursday, January 28, 2010

Kerasnya hati perempuan[lumut]

Korang penah dengar nama blogger lumut tak?Ayat dia terbaik,kalau dia nak sound orang,dia sound,kalau dia nak bagi ceramah agama,dia bagi ceramah agama,kalau dia nak bersyair,dia bersyair,pendek kata,lumut merupakan ikon blogger tegar.Kalau tak silap aku,lumut team blogger tegar.

Baru 2,3 hari lps dia rajin masuk blog aku,nak kata mimpi,aku rasa dia pun mcm hbz,spesis bukan manusia sebab tak penah tidur.Kalau tidur pun 2 jam jer.Aku yang exited ni terus chitchat dengan si gulengguleng,
Berikut adalah dialog yang sempat aku rakam menggunakan hp n73 buruk aku.



Aku: Bro,lu kenal lumut tak?Dia power der,ayat dia memang hebat.Kalau dia sound orang bole sampai terduduk.

Hbz:Lumut?macam penah dengar.Yang blog dia tajuk esoksemalam,lusatulat,nextweek tu?

Aku:Yup2 yang tula..Ko kenal ker?Ko pun panjat genting kan?

Hbz:Hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Aku:Apasal lu gelak panjang sangat?Abis huruf kat keyboard aku.

Hbz:Lu kata dia power?Lu tak tau ker dia menangis masa kat genting?Siap teresak2 lagi.

Aku:Lu biar betul der.Aku tengok dia ganas tahap dewa jer.

Hbz:Btul,lu tak caya nanti gua email gmbar dia nangis,kalau ader..

Aku:Ok2..takpun lu letak kat entry pun takpe.Gua bole smpai.

Hbz:Orite..



Begitulah dialog aku dengan bloggers gulengguleng.Sekarang aku tengah tunggu gambar tu.





Apa kaitan dengan tajuk?

1)Lumut perempuan(somebody call dia bro,lu silap la).

2)Walau sekeras mana pun perempuan tu,ader ruang lembut kat hati diorang,itu tak dapat lari.Even tomboi pun kalau kena gaya,bole jadi lemah lembut.

3)So,thanx lumut sebab masuk blog gua.Gua pecaya lu rock..

42 comments:

lumut said...

sabar lumut sabar..
HBZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hampehnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
oiitttttttttt

cmne lak ko leh chat ngan die weh................
isk..
ko x yah tunggu gamba tuh..
HBZ,
ko bg gamba aku lempang kau!!!!!!!!!
isssskkk..

hahahhaha..aku x puas hati...

tp aku gelak kot bace entry ni....

black_mel said...

{lumut}:haha...aku nak tgk jgk....ko ader tak?bg la..

Anonymous said...

aku pon suka sound direct pe` siap bertemakan metal,metalcore,screamo,emocore~ ko nak ape lae? wakakakakaa~ lumut~ terbaek~!!!

Anonymous said...

lumut~
hadiah aku mne?
wakakakaa~

Unknown said...

deco baru je mengenali lumut.Cilok link die dari blog cik hel..hehe,die join pantun tuh...dah vote lumut lom????

mmg best la tulisan die....kagum sekejap...

Lumut:deco nak jadi defender :)

deus X machina said...

GLory Glory Man United!!!!!!
saje jek
erk888

NuRul said...

lorr lumut tu pompuan ke.mati2 ingatkan lelaki.nasib baek tak ngurat.haish

5069 said...

ko tanye lumut sape yg sll buat dia teduduk plak pastu nangis?..hahaha

black_mel said...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ :ko lagi special...dunia warna hitam..haha...bnyk giler ko ader...

apsl lumut terbaik?aku tak puji dia pun...hehe..

black_mel said...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ :erk??hadiah aper?ooo...ader konspirasi kat sini..guna org dlm yer..

black_mel said...

Deco [MisS N]:blum...nnti vote..ader klas..bz skit siang..mlm bole la..yup2..kagum jgk dgn dia..

black_mel said...

deusXmachina® :haha...aku mmg tunggu Man U menang...bagi tevez diam sikit..

black_mel said...

NuRul:haha...tp entry2 dia yg latest dia dah letak pic...comel x?hehe...

black_mel said...

wong ah ian :jap...aku tanya dia..tp dia nk bgtau ker?hehe..

cik CumeY said...

hahaha..orang tuh dah tentu ah ian! cc pasti...

well my girl lumut...

dia rock kat luar jerk...hahahaha....

okay lah..salam singgah...hik hik..

HBZ jahat!

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Lumut mmg tegar.. Walau nmpk dia keras sbnrnya dia lmbut gak.. Dn ku suke bila dia berbicara sastera.. Pergghhh.. Mmg mantop!!! Hehe.. Nama dia shafiqa kot tak silap.. Heee.. ;)

Cheese Monster said...

uh. lumut ni perempuan ke? lembut? confirm? wah. nama hBz tu macam nama aku je.

Unknown said...

lumut memang rock :D

-atiQah- said...

hahahahaha..
rupa2nya lumut tu perempuan ye..
hahaha...

hai lumut.. :-)

black_mel said...

cik CumeY :haha...ah ian rupanya..kesian lumut..lps ni jgn bg lumut nangis2 dah...huhuhu..

black_mel said...

FarhanaDr :yup dr...setuju...dia mmg pndai bersastera...bm dgn di dia power...

black_mel said...

hBz :aku rasa dia perempuan..lu rasa dia perempuan ka?lembut aku x pasti..huhuhu..

black_mel said...

cik EPAL:yup2..cik epal pun rock..rock sopan..hehe..

black_mel said...

-atiQah- :haha...pura2 x kenal yer...hehe..

old_trafford said...

keras lg batu..boleh x comment camtu..xtau nk comment apa..

mello said...

ahaa perempuan nangis.. bestnyee.. terover plak..haha

black_mel said...

old_trafford :haha..ko komen bgtau top score epl pun cukup..hehe..

black_mel said...

mello:best?haha..nnti dia tembak aku,mati..

Suraya I. said...

er, lumut tu pmpuan?

black_mel said...

SuRayA^i. :yup..naper?x percaya?hehe..

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hoh ngate pmpuan nangis. lelaki pun nangis. inikan pulak perempuan yg hati double ropol2

khasyikelvin_ said...

hurm,
dah nama pompuan~
mesti ada tang lembut tu...
tak banyak, sikit!

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

lumut?pernah dgr nama dia..tgk jugak blog dia..mmg tau dia pompuan..

black_mel said...

|arieza|:mana ada..gua rock der..x nangis2..laki lain pun gua rasa takde...

black_mel said...

cik ian@aH Lian~ :yup2...itu lah yg di maksudkan..

black_mel said...

♥akukahmilikmu®♥ :owh..tp ramai yg tak tau dia ppuan sbb rmai yg pggl dia bro...

deus X machina said...

bro baca 2 entry terbaru aku
1-liveblogging m.u vs m.city
2-entry p'raya kampus

erk888

black_mel said...

deusXmachina®:ok...

Abg Din said...

lumut? budak sekolah luar negara yg tak de pendirian tu... heh.. buat contest tak ikut cara...

Abg Din said...

cuba refer contest abgdin yg lalu... hanya seorang pemandu lori.. tak yah sekolah tinggi... tapi ikut janji...

black_mel said...

Abg Din:erk??yup2..dia blajar kat luar negara...tp x sure plak hal tu..rasa2 dia ok jer...

black_mel said...

Abg Din:ok..nanti sy cari..